Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Rabu, 24 Oktober 2012

TiTlE??

di sini sy ingin memohon maaf sekiranya ade salah slp yg saya lakukan kepada anda semua.

disebabkan lama x update blog. 
so saya pkse kn dri utk updte blog,
b'habuk gle blog.
maklum la bz bljo.
xpe hjg tahun nie tamat 6 semester 
di POLITEKNNIK SULTAN ABDUL HALIM MU'ADZAM SHAH.
pelbagai suka dan duka kt sane.
lepas tu saya dpt segengam diploma.

lepas nie saya akan b'kerja sementara untk cari duit poket sendiri
sebelum saya smbg belajar ke degree.
org ckp degree ssh nk dpt.
ya Allah murahkan rezeki ku dan mudahkan aku untuk sambung ijazah.
doakan saya yer :)

ok lah. terlebih suda b'cerita. hajat just nk tulis 
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA jew.
nak berkemas balik kg nie.
ho ho ho balik kampung 2x...
hati girang.
ok 2 jew. 
bye! selamat balik kg yer kwn2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan