Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jumaat, 16 November 2012

final exam in corner!!!!

OMG 3X
final dah tibe lagi.

aku tak bersedia lagi.
Ya Allah berikan aku semangat nak study dan berkatilah apa yang aku pelajari selama ini..
Amin 3x

Doakan aku boleh menjawab final dan mendapat keputusan dengan jayanya.
ceh.. 
poyo jew kn ayat aku nie.

Bukan apa. tension sangat study..
rehatkan minda jap tue yang mengadap blog yang da byk habuk nie...
puhhh... puhhhh
tiup bg hilang sikit habuk tue. hahaha

memandangkan aku da tulis.
pack sangat jadual final aku.
3 subjek kira-kira n 1 teori..

SELASA
BUSINESS FINANCIAL

RABU
FINANCIAL ACCOUNTING 4

KHAMIS
MALAYSIAN TAXATION 2

SABTU
AUDIT & INVESTIGATION

nie la subjek yang boleh wat otak aku jadi jem...
nasib la da last sem..
pape pon. 
nk cakap dekat diri sendiri
GO GO CHAIYOK!!!
AJA AJA FIGHTING!!!
ok la nk sambung STUDY dulu
bye all.... 

1 ulasan:

  1. thanx follow kite , done follow balek :) jum komen entry kite .

    BalasPadam